Skip to content

IP CRM

Проблем с уред, с изтекла гаранция съвсем скоро – мултикукър и комбиниран

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че имате подобни притеснения! Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешния съд, или в областта на дисплея.

Предвид, че гаранцията е изтекла съвсем скоро, ще приемем отправената претенция за гаранционно разглеждане и ще потвърдим дали и сервизирането ще бъде покрито от гаранцията, след направената диагностика. За да Ви съдействаме имаме готовност да изтеглим основния корпус в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, Air Fryer капак, вътрешен съд, решетка за готвене на пара, приставка за грил/дехидратиране, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус / уреда за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на елементите, е важно уредът да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на Вашата заявка. / Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка …

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Уредът не работи, не се включва – еър фрайър

Next post

Проблем с уред, с изтекла гаранция съвсем скоро – еър фрайър

IP CRM
Proudly powered by WordPress.