Skip to content

IP CRM

Грешка C1, C6L, C6H и др.

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че забелязвате грешка С1, C6L, C6H .. при опит да стартирате уреда! Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешният съд.

Грешка С1, C6L, C6H .. сигнализира за неизправен сензор. За да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим основния корпус на уреда в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичния капак, Air Fryer капака, вътрешния съд, Air Fryer кошницата, мултифункционалната решетка, приставката за грил/дехидратиране, захранващия кабел и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на уреда, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако уредът пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да ни изпратите документ от направената покупка… Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на Вашата заявка.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Връщане на фрайър, теглен за миризма

Next post

Грешка C9 (Duo Crisp / Pro Crisp)

IP CRM
Proudly powered by WordPress.