Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че уредът Ви индикира с грешка С9 при опити за готвене с Air Fryer капака! Тази грешка индикира за недобра връзка между основния корпус и Air Fryer капака. Възможно е да се появи еднократно и с притискане на конекторите на капака и основния корпус да изчезне. Моля за информация дали уредът може да стартира или грешката е постоянна и не може да зададете програма, както и дали се прекъсва процеса на готвене, ако успеете на стартирате уреда.
Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност/вода в областта на конекторите на основния корпус и Air Fryer капака (мястото, на което се свързват).
Дори при малко изкривяване на вътрешния съд, същият може да повлияе на работата на уреда. Моля да обърнете съда наобратно върху равна повърхност и да огледате добре за изкривявания. Съдът трябва да приляга плътно на равната повърхност. Моля да ни изпратите видео или изображение, за да погледнем и ние.
В случай, че вътрешният съд е изправен и посочената грешка възпрепятства пълноценната употреба на уреда със запичащия капак, за да Ви съдействаме, е необходимо да изтеглим в наш сервиз основния корпус и Air Fryer капака, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля да обезопасите и подготвите основния корпус и Air Fryer капака за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния им външен вид, преди извършване на транспортната услуга. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.
Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, вътрешен съд, Air Fryer кошница, приставка за грил/дехидратиране, мултифункционална решетка, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус и Air Fryer капака.
Моля да ни изпратите документ от направената покупка.. Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на заявката.
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria