Skip to content

IP CRM

Заменяне на нов уред (счупване / нетипичен шум или др.)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че чувате нетипичен шум при стартирането на Вашия нов уред / сте получили новия си уред с подобни несъвършенства! Имаме готовност да заменим уреда с нов, за което моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес ( или офис на куриерска фирма Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Моля да имате предвид, че при доставката куриерът ще изиска да му предадете първоначално доставения уред, за което моля да го подготвите за изпращане, като си запазите ръководството за употреба. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Документите от първоначалната покупка остават актуални и към тях моля да приложите акта за удовлетворяване на рекламацията, който ще получите заедно с новия уред.

Очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Нетипична миризма (на пластмаса)

Next post

Счупена дръжка на Air Fryer кошница

IP CRM
Proudly powered by WordPress.