Skip to content

IP CRM

Изкипяло съдържание – уредът не работи правилно

Ако не е уточнено какво е попадналото съдържание, първо уточняваме, за да сме сигурни, че можем да съдействаме.

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим за случилото се! За да можем да констатираме какъв е проблемът и какво ще трябва да се замени като елемент, е необходимо да изтеглим основния корпус в наш сервиз, за да направим обстойна диагностика. Възможно е да трябва да се замени захранващият модул или панелът с управление, поради което ще Ви ориентираме относно цените им.

Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на описаните елементи, на почистването и на сервизното обслужване. Допълнително, след направената диагностика, ще Ви уведомим кой/кои елементи ще трябва да се заменят, като ценовото предложение, при необходимост, ще бъде коригирано. При казуси с изкипяло съдържание, почистването е основен етап от сервизното обслужване.

При извънгаранционни претенции, транспортните разходи са за сметка на клиента. Ако желаете, може да ни изпратите основния корпус със следните данни за доставка:

Получател: Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Адрес за получаване: 1618 София, бул. „Братя Бъкстон“ №40
Забележка: офис Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Телефон: 0700 31 027
Референция: Сервиз ХХХ

Основният корпус следва да бъде добре обезопасен и опакован, за да се избегнат евентуални допълнителни щети, вследствие от транспортирането. Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, Air Fryer капак, вътрешен съд, решетка за готвене на пара, приставка за грил/дехидратиране, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

След изпращането, моля да ни предоставите и номера на товарителницата и куриерската фирма, с която ще изпратите елемента, за да сме подготвени и да очакваме пратката.

Оставаме на разположение, в случай че желаете да Ви съдействаме.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Стопено дъно – прекратяване на работата с уреда

Next post

Ще създадем заявка за куриер

IP CRM
Proudly powered by WordPress.