Skip to content

IP CRM

Изсипано съдържание, без поставен вътрешния съд

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да ви съдействаме!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че е попаднала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешния съд! Споделихте, че става въпрос ХХХ / Моля за информация за съдържанието… . При подобни казуси, препоръчваме да се изчака минимум 72 часа, преди да включите уреда отново, за да проверите дали работи (ако има излята мазнина, не препоръчваме да се включва). Възможно е уредът да работи изправно след като попадналата течност изсъхне. В случай че имате някакви притеснения да включите уреда, можем да приемем основния корпус в сервиз, за да направим обстойна диагностика, евентуално почистване и замяна на дефектирали елементи, ако има такива.

Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на диагностиката. След като направим необходимата диагностика, ще можем да потвърдим дали ще се наложи замяната на конкретен елемент/и, или почистване, съответно ще коригираме ценовото предложение и ще Ви уведомим допълнително.

При извънгаранционни претенции, транспортните разходи са за сметка на клиента. В случай, че желаете да Ви съдействаме, може да ни изпратите основния корпус със следните данни за доставка:

Получател: Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Адрес за получаване: 1618 София, бул. „Братя Бъкстон“ №40
Забележка: офис Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Телефон: 0700 31 027
Референция: Сервиз ХХХ

След изпращането, моля да ни предоставите номера на товарителницата и куриерската фирма, с която ще изпратите уреда, за да сме подготвени и да очакваме пратката.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичния капак, Air Fryer капака, вътрешния съд, Air Fryer кошницата, мултифункционалната решетка, приставката за грил и дехидратиране, захранващия кабел и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да изпратите единствено основния корпус.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Изсипано съдържание, без поставен вътрешен съд – олио / мазнина

Next post

Ключът / бутонът за освобождаване не функционира

IP CRM
Proudly powered by WordPress.