Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че ключът/бутонът за освобождаване на херметичния капак на Вашия уред не функционира! За да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим херметичния капак в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете капака. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля да обезопасите и подготвите херметичния капак за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. В случай, че не ни предоставите изображения на капака преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.
Моля да задържите останалите елементи от уреда, тъй като нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера единствено херметичния капак. Моля, от хигиенни съображения, да запазите при Вас и следните елементи на капака: уплътнителен пръстен, клапан за изпускане на пара, поплавъчен клапан и силиконовата му тапичка, анти-блокиращ щит, капачка за омекотено изпускане и Quick cool предпазен капак.
Моля да ни предоставите изображение на документ от направената покупка, за да приложим към регистрираната в нашата система рекламация. Не е необходимо да ни изпращате документ от направената покупка на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант.
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria