Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме.
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че сте получили новия си уред с липсващо едно от силиконовите крачета! Уредите, които изпращаме, са нови и фабрично опаковани и по тази причина не проверяваме окомплектовката им, преди да бъдат доставени на клиентите. Това е и причината, към всяка пратка да има добавена опция за преглед и тест преди получаване от куриера. Ние напълно разбираме, че това невинаги е възможно и сме на разположение, ако е нужно допълнително съдействие.
Имаме готовност да Ви изпратим липсващото силиконово краче, като за да можем да обработим и изпратим пратката, е необходимо да ни предоставите следните данни за доставка: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт.
Извиняваме се още веднъж за причиненото неудобство! Както разбирате, уредите се произвеждат в милиони бройки и не са невъзможни пропуски при окомплектовката.
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria