Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че забелязвате несъвършенство на Air Fryer кошницата/приставката на Вашия нов уред! Имаме готовност да заменим първоначално доставената кошница/приставка с нова, за което молим да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Моля да имате предвид, че при доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата кошница/приставка, за което моля да я подготвите за изпращане. Моля да задържите Air Fryer приставката, за да я ползвате с новата кошница. Необходимо е да предадете на куриера единствено кошницата.
Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка, за да го приложим към регистрираната рекламация. Не е необходимо да ни изпращате документ от направената покупка на хартиен носител, достатъчно е изображението, което сте ни предоставили в електронен вариант при попълване на Вашата заявка. Моля да запазите документите от първоначалната покупка и към тях да си приложите акта за удовлетворяване на рекламацията, който ще получите заедно с новата Air Fryer кошница.
Очакваме Вашата обратна връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria