Skip to content

IP CRM

Нарушено покритие на кошница/приставка (стар уред)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви съдействаме своевременно!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Покритието на Air Fryer кошницата / приставката е последно поколение незалепващо PTFE покритие, без наличие на PFOA и BPA. Уредите са сертифицирани в Европа през 2021 год. и отговарят изцяло на всички действащи стандарти за безопасност и качество на покритието. Подобни следи на приставката може да се получат в процеса на експлоатацията, при досег с поставки за сушене и/или други съдове (поставени в кошницата), при разбъркване на съдържание, при сушене след измиване, при употребата на абразивни почистващи препарати и др. От изображенията, нарушеното покритие на приставката е на място, което предполага досег и при невнимание е възможно да се получи описаното.

Несъвършенство на Air Fryer кошницата е на място, което прави контакт с уреда при затваряне на кошницата и е възможно, при евентуално триене на повърхностите, покритието в тази област да се наруши. Компрометираното покритие е на място, което няма досег с храната и не следва да имате някакви притеснения.

Според Гаранционните ни условия (т. 3 и т. 4 от ал. II), гаранцията не покрива механични повреди, в т.ч. счупване, напукване, надраскване и т.н., както и износени или наранени покрития, загуба на свойствата на незалепващи покрития, които са и могат да бъдат причинени вследствие експлоатацията на уреда и неговата обичайна употреба.

Air Fryer кошницата / приставката е консуматив и в процеса на експлоатация е нормално свойствата на покритието й да се компрометират. За да запазите покритието за по-дълго, следвайте инструкциите за почистване, посочени в ръководството за употреба и не използвайте метални прибори при разбъркване и агресивни почистващи за почистване. Внимавайте и с поставянето на допълнителен вътрешен съд.

Air Fryer кошницата / приставката е консуматив и се предлага за свободна продажба на нашия сайт. Ако имате някакви притеснения, може да направите поръчка чрез този линк.     Ако нещо не е налично пращаме оферта.

Ако смятате становището ни за погрешно, можете да поискате преразглеждане, отговаряйки на този имейл със съответната обосновка.

Ако смятате, че правата Ви са нарушени и че ние не можем да Ви съдействаме допълнително, можете да предявите Вашите претенции пред съответните институции. Те са посочени в Общите условия и в Бързите връзки на нашия сайт.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Нарушено покритие на кошница/приставка – на нов уред

Next post

Несъвършенство на основата на кошницата (нов уред)

IP CRM
Proudly powered by WordPress.