Skip to content

IP CRM

Несъвършенство на основата на кошницата (нов уред)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че сте получили новия си уред с несъвършенство на основата за Air Fryer кошницата! Имаме готовност да Ви изпратим нова основа за кошница, за което, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Нарушено покритие на кошница/приставка (стар уред)

Next post

От кошницата тече вода

IP CRM
Proudly powered by WordPress.