1. НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ КНИЖКА С РЕЦЕПТИ (ИМА ВЪВЕДЕН ПРОМО КОД)
Здравейте,
Благодарим, че се свързахте с нас!
Съжаляваме, че към пратката не сте намерили книжката със съвети и рецепти, за която сте приложили промо код. Тъй като, при окомплектоването на поръчката, същата е маркирана като добавена, може ли да ни дадете информация дали само тази книжка липсва или целия, в т.ч. ръководство за употреба на български език и допълнителни листовки. Целият комплект се поставя залепен отвън на кашона/между продуктовия и транспортния кашон.
Ще очакваме обратна връзка, за да можем да подготвим нов пакет с ръководство и книжка, в зависимост какво Ви липсва.
Оставаме на разположение.
Поздрави и успешен ден,
2. НЕ СЪМ ПОЛУЧИМ КНИЖКА С РЕЦЕПТИ (НЯМА ВЪВЕДЕН ПРОМО КОД)
Здравейте,
Благодарим за направената поръчка!
Направихме проверка в две отделни системи и за съжаление, и в двете не фигурира добавен промо код, като книжката не е отразена и в имейла за потвърждение на поръчката. Това е и причината да не сте я получили. Ако при добавяне на промо кода, погрешка не е натиснат бутонът „Прилагане“, това може да е причината същият да не е отразен.
За да Ви съдействаме, приложено Ви изпращаме електронна версия на книжката, подходяща за закупения продукт.
Надяваме се информацията в нея, както и самите рецепти, да Ви допаднат.
Поздрави и приятен ден,