Skip to content

IP CRM

Отчупване / цепнатина на предната прозрачна част на кошницата

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че забелязвате отчупване на в областта на предната прозрачна част на Air Fryer кошницата на Вашия уред! Подобно нараняване е нетипично и в конкретния случай, при потвърждение от Ваша страна, че кошницата не е изпускана или неволно ударена, ще я заменим с нова. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Моля да имате предвид, че при доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата кошница, за което моля да я подготвите за изпращане.

Моля да задържите приставката за кошницата и разделителя, за да я/ги използвате с новата кошница, която ще Ви изпратим. Необходимо е да предадете на куриера единствено Air Fryer кошницата.

Моля към документите от първоначалната покупка да си приложите акта за удовлетворяване на рекламацията, който ще получите заедно с новата Air Fryer кошница.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Счупена дръжка на Air Fryer кошница

Next post

Първи имейл при заявка за извънгаранционно обслужване

IP CRM
Proudly powered by WordPress.