Skip to content

IP CRM

Първи имейл при заявка за извънгаранционно обслужване

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че ХХХ! От изображенията изглежда, че ХХХ. Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на ХХХ. При приемане на уреда в сервиз ще направим обстойна диагностика и при установяване на необходимост от подмяна на друг/и елемент/и, ценовото предложение ще бъде коригирано, като допълнително ще Ви го изпратим.

При извънгаранционни претенции, транспортните разходи са за сметка на клиента. В случай, че желаете да Ви съдействаме, може да ни изпратите ХХХ със следните данни за доставка:

Получател: Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Адрес за получаване: 1618 София, бул. „Братя Бъкстон“ №40
Забележка: офис Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Телефон: 0700 31 027
Референция: Сервиз ХХХ

След изпращането, моля да ни предоставите и номера на товарителницата и куриерската фирма, с която ще изпратите ХХХ, за да сме подготвени и да очакваме пратката.

Моля да задържите ХХХ, тъй като тези елементи нямат отношение към сервизирането.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Отчупване / цепнатина на предната прозрачна част на кошницата

Next post

Връщане на фрайър, теглен за миризма

IP CRM
Proudly powered by WordPress.