Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим за случилото се с Вашия уред! Напълно разбираме, че в голяма част от жилищата е трудно уредите да не се слагат върху котлоните, но това е една от основните мерки за безопасност и е неколкократно подчертано в ръководството за употреба на уреда. Надяваме се, че няма допълнителни щети!
Повреда в долния придържащ пръстен (полимерната основа, върху която е стъпил уредът), както и нагар по окабеляването и електрониката на мултикукъра са предпоставка използването му да бъде прекратено незабавно. В конкретния случай, щетите изглеждат значителни и включват посочените от производителя елементи, при които работата с уреда трябва да бъде преустановена. От съображения за безопасност, Instant Brands изпратиха препоръка, с която ограничават сервизното обслужване в този тип ситуации.
От наша страна, единственото което можем да направим, е да Ви предложим преференциална цена за закупуване на нов основен корпус. Приложено изпращаме ценово предложение № ХХХ, включващо стойността на основния корпус и транспортните разходи за изпращане на пратка под / над 200 лева. Моля, ако желаете да се възползвате от него, да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на куриерски фирми Спиди или Еконт), име и телефон за контакт.
Оставаме на разположение.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria