Skip to content

IP CRM

Счупен пин на подложката (нов уред) – заменяме я

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че предпазната подложка за готвене под налягане на Вашия нов уред се е повредила! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно. Подобен тип механични повреди не се покриват гаранционно, но в случай че дефектът се появи в началото на употребата, до около месец след това, считаме че причината може да бъде фабрична и в тези ситуации сме склонни да признаем отправената претенция като гаранционна.

Предвид, че уредът е закупен сравнително скоро, имаме готовност да заменим Вашата предпазна подложка с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което е необходима да я подготвите за изпращане. (ако подложката е използвана, изпращаме подложка без елементи и казваме на клиента да запази елементите от неговата подложка, за да ги използва с новата)

Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.

Ще очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Счупен пин (стар уред) – насочваме към закупуване на нова подложка

Next post

Счупен цилиндър на предпазна подложка – нов уред

IP CRM
Proudly powered by WordPress.