Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че предпазната подложка за готвене под налягане на Вашия нов уред се е повредила! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно. Подобен тип механични повреди не се покриват гаранционно, но в случай че дефектът се появи в началото на употребата, до около месец след това, считаме че причината може да бъде фабрична и в тези ситуации сме склонни да признаем отправената претенция като гаранционна.
Предвид, че уредът е закупен сравнително скоро, имаме готовност да заменим Вашата предпазна подложка с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което е необходима да я подготвите за изпращане. (ако подложката е използвана, изпращаме подложка без елементи и казваме на клиента да запази елементите от неговата подложка, за да ги използва с новата)
Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.
Ще очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria