Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че сте получили уреда си с повредена предпазната подложка за готвене под налягане / се е повредила при първоначална употреба! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно.
За да Ви съдействаме, имаме готовност да заменим предпазна подложка за готвене под налягане с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което моля да я подготвите за изпращане. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.
Очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria