Skip to content

IP CRM

Счупен цилиндър на предпазна подложка – нов уред

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че сте получили уреда си с повредена предпазната подложка за готвене под налягане / се е повредила при първоначална употреба! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно.

За да Ви съдействаме, имаме готовност да заменим предпазна подложка за готвене под налягане с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което моля да я подготвите за изпращане. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.

Очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Счупен пин на подложката (нов уред) – заменяме я

Next post

Счупен цилиндър на предпазна подложка – стар уред

IP CRM
Proudly powered by WordPress.