Skip to content

IP CRM

Уредът не може да вдигне налягане (без Ultimate)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че изпитвате затруднение при употребата на Вашия уред! При готвене под налягане има минимално количество течност, което трябва да бъде добавено (500 мл.), за да се вдигне налягане и да работи правилно уредът. При недостатъчно добавено количество течност/храна, има вероятност уредът да не вдигне налягане.

Моля за информация дали съдържанието в уреда е студено, топло или горещо, след като отворите капака, както и дали забелязвате изпускане на пара по периферията на капака или от клапаните.

Моля да свалите и проверите състоянието на следните елементи на херметичния капак: уплътнителен пръстен, поплавъчен клапан и силиконовата му тапичка, анти-блокиращ щит и клапан за изпускане на пара. Дори и при малко несъвършенство при някое от елементите, или останали хранителни частици, може да се наблюдава проблем при работата на уреда под налягане. Моля да почистите херметичния капак и елементите му потделно и да се уверите в тяхната изправност, след което да ги поставите обратно.

Моля да проверите дали е налично силиконовото конусовидно уплътнение на клапана за изпускане на пара, не силиконовия ринг в началото, а другото уплътнение във вътрешността на клапана. Приложено Ви изпращаме изображение на клапана за изпускане на пара, за да се ориентирате какво е необходимо да проверите. Ще сме Ви благодарни, ако ни изпратите изображение и на Вашия клапан.

Моля да ни изпратите и изображение на мястото, на което се поставя клапана за изпускане на пара (при свален от капака клапан за изпускане на пара), за да погледнем и позицията на металния пин. При натискане на бутона за освобождаване в позиция Vent, металният пин следва да се вдига нагоре. При позиция Seal на бутона за освобождаване, металният палец следва да е прилегнал надолу. В случай, че металният палец стои в постоянно повдигната позиция, това е и причината уредът на изпуска пара през клапана и да не може да вдигне налягане. При поставянето на клапана обратно, моля да го натиснете добре надолу, за да сте сигурни, че е правилно поставен.   –   за капак с бутон (Duo Crisp напр.)

След направената проверка и почистване на елементите, моля отново да направите воден тест, както е описано в ръководството за употреба, за да проверите дали проблемът все още е наличен. В случай, че отново забелязвате изпускане на пара по време на готвене, моля да ни върнете обратна връзка, за да предприемем съответните действия.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Навигация

Previous post

Уредът не може да вдигне налягане – Ultimate

Next post

Изсипано съдържание, без поставен вътрешен съд – олио / мазнина

IP CRM
Proudly powered by WordPress.