Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че уредът Ви не се включва/не работи/е спрял да работи по време на готвене! Моля за информация дали опитахте да включите уреда в друг контакт, дали сте забелязали нещо необичайно при последното почистване или употреба на уреда, както и дали е попадала течност/вода в областта на нагревателя.
В случай, че не е настъпило подобно събитие, за да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим уреда в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете уреда. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля да обезопасите и подготвите уреда за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на уреда, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.
Моля да задържите приставката за Air Fryer кошницата, разделителя и филтърната кутия, тъй като тези елементи нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера основния корпус и Air Fryer кошницата.
Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което сте ни предоставили в електронен вариант. Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка …
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria