Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме, че уредът Ви не разпознава, че предпазната подложка за готвене под налягане е премахната / е поставена! Моля да опитате да раздвижите двата пина, които се намират симетрично от двете страни на реотаните на запичащия капак (при свалена предпазна подложка за готвене под налягане), след което да ги забършете с влажна кърпа, така че да се премахнат замърсявания, ако има такива. Възможно е казусът да се разреши по този начин.
Моля да възстановите и фабричните настройки на уреда. Може да направите това чрез задържане на основния бутон за около 5 секунди, докато уредът издаде звуков сигнал.
След направената проверка и почистване, моля отново да опитате да стартирате уреда. В случай, че казусът не се разреши с дадените насоки, за да Ви съдействаме, е необходимо да изтеглим основния корпус на уреда в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля да обезопасите и подготвите основния корпус за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на основния корпус, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.
Моля да задържите вътрешния съд, предпазната подложка за готвене под налягане, Air Fryer кошницата и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус), тъй като тези елементи нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.
Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант. Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка…
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria