Здравейте, ХХХ,
Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме разочарованието Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!
Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.
Съжаляваме да научим, че Air Fryer кошница на Вашия уред не се затваря плътно/уредът индикира да затворите кошницата, при затворена такава! Моля за информация дали кошницата е удряна или изпускана, което е възможна причина за описания проблем. Гаранцията не покрива подобни механични повреди.
В случай, че не е настъпвало подобно събитие, за да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим уреда в сервиз, за да направим необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете уреда. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.
Моля да обезопасите и подготвите уреда за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.
От хигиенни съображения, моля да задържите приставката за кошницата и разделителя, тъй като тези елементи нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера основния корпус и Air Fryer кошницата.
Моля да ни предоставите изображение на документ…. Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант.
Очакваме обратната Ви връзка.
С уважение,
Екипът на Instant Pot Bulgaria