Skip to content

IP CRM

Категория на шаблон: 4.2 Мултикукъри и комбинирани мултикукъри

Изкипяло съдържание – уредът не работи правилно

Ако не е уточнено какво е попадналото съдържание, първо уточняваме, за да сме сигурни, че можем да съдействаме.

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим за случилото се! За да можем да констатираме какъв е проблемът и какво ще трябва да се замени като елемент, е необходимо да изтеглим основния корпус в наш сервиз, за да направим обстойна диагностика. Възможно е да трябва да се замени захранващият модул или панелът с управление, поради което ще Ви ориентираме относно цените им.

Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на описаните елементи, на почистването и на сервизното обслужване. Допълнително, след направената диагностика, ще Ви уведомим кой/кои елементи ще трябва да се заменят, като ценовото предложение, при необходимост, ще бъде коригирано. При казуси с изкипяло съдържание, почистването е основен етап от сервизното обслужване.

При извънгаранционни претенции, транспортните разходи са за сметка на клиента. Ако желаете, може да ни изпратите основния корпус със следните данни за доставка:

Получател: Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Адрес за получаване: 1618 София, бул. „Братя Бъкстон“ №40
Забележка: офис Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Телефон: 0700 31 027
Референция: Сервиз ХХХ

Основният корпус следва да бъде добре обезопасен и опакован, за да се избегнат евентуални допълнителни щети, вследствие от транспортирането. Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, Air Fryer капак, вътрешен съд, решетка за готвене на пара, приставка за грил/дехидратиране, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

След изпращането, моля да ни предоставите и номера на товарителницата и куриерската фирма, с която ще изпратите елемента, за да сме подготвени и да очакваме пратката.

Оставаме на разположение, в случай че желаете да Ви съдействаме.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Стопено дъно – прекратяване на работата с уреда

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим за случилото се с Вашия уред! Напълно разбираме, че в голяма част от жилищата е трудно уредите да не се слагат върху котлоните, но това е една от основните мерки за безопасност и е неколкократно подчертано в ръководството за употреба на уреда. Надяваме се, че няма допълнителни щети!

Повреда в долния придържащ пръстен (полимерната основа, върху която е стъпил уредът), както и нагар по окабеляването и електрониката на мултикукъра са предпоставка използването му да бъде прекратено незабавно. В конкретния случай, щетите изглеждат значителни и включват посочените от производителя елементи, при които работата с уреда трябва да бъде преустановена. От съображения за безопасност, Instant Brands изпратиха препоръка, с която ограничават сервизното обслужване в този тип ситуации.

От наша страна, единственото което можем да направим, е да Ви предложим преференциална цена за закупуване на нов основен корпус. Приложено изпращаме ценово предложение № ХХХ, включващо стойността на основния корпус и транспортните разходи за изпращане на пратка под / над 200 лева. Моля, ако желаете да се възползвате от него, да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на куриерски фирми Спиди или Еконт), име и телефон за контакт.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Стопено дъно – щети по решетката и / или пръстена

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим за случилото се! Напълно разбираме, че в голяма част от жилищата е трудно уредите да не се слагат върху котлоните, но това е една от основните мерки за безопасност и е неколкократно подчертано в ръководството за употреба на уреда.

За жалост, долната решетка и долният придържащ пръстен не се предлагат от производителя като самостоятелни резервни елементи и в ситуацията не можем да бъдем полезни чрез предоставянето им или сервизиране на уреда. В конкретния случай, щетите изглеждат ограничени до долната решетка и частично долния придържащ пръстен. Важно е да се уверите, че няма щети по окабеляването, тъй като това е предпоставка използването на уреда да бъде преустановено (може да го прегледате детайлно като развиете долната решетка и огледате добре). Уверете се и, че уредът стои стабилно върху равна повърхност. При работа с уред под налягане, стабилната позиция на уреда е от съществено значение.

В случай, че не констатирате щети по окабеляването и сте се уверили, че уредът е стабилен, може да продължите да го използвате, но с някои допълнителни уточнения. Ползването му остава изцяло на Ваша отговорност, като ние не можем да осигурим последващо гаранционно обслужване. Не докосвайте и не пипайте откритите електронни елементи от долната страна на уреда. Долната решетка е изработена от специална негорима пластмаса, която се разпрашава и топи при излагане на силна топлина. Евентуалната липса на решетката премахва тази защита и компрометира безопасността на уреда. НЕ поставяйте уреда на котлон или в близост до източници на топлина, защото при следващ подобен случай, може да разберете за случващото се значително по-късно и това да доведе до нараняване, пожар или значителни материални щети.

От наша страна, това което можем да Ви предложим е преференциална цена за закупуването на нов основен корпус. Ако пък решите да продължите да използвате Вашия основен корпус, но изпитвате някакви притеснения и желаете да проверим състоянието му в сервиз, също сме насреща.

Оставаме на разположение и очакваме да ни уведомите, ако желаете да Ви съдействаме по някой от упоменатите начини, за да Ви предоставим съответното ценово предложение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Съмнение за ръжда (вътрешен съд или херметичен капак)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Вътрешният съд / херметичният капак на уредите Instant Pot е изработен от неръждаема стомана клас AISI 304 и неговата повърхност е без нанесено покритие и не следва да се наруши по време на нормална употреба.

Обезцветяването или появата на временни петна или точки (бели, черни, кафяви или приличащи на ръжда) или дори приличащи на леки отлюспвания по повърхността, може да бъде причинена от различни фактори, като: излагане на силна топлина, готвене на нишестени продукти (например ориз, тестени изделия и т.н.), полепнала храна, вода с високо съдържание на варовик или дори от почистващ препарат след ръчно или машинно измиване. Това е нормално, появява се в процеса на експлоатация, често срещано е във всички съдове за готвене от неръждаема стомана, и е безобидно.

За да почистите този визуален ефект, моля опитайте да почистите засегнатия участък като сложите оцет (за предпочитане бял) и поръсите със сода за хляб. Започнете да търкате засегнатата повърхност като използвате неабразивна гъба или кърпа. Можете да използвате и качествен препарат за почистване на неръждаеми съдове. Не трябва да отнеме много време или усилия, а повърхността трябва да се върне в предишното си лъскаво състояние.

При малко вероятен сценарий, при който отново забелязвате проблем в същите участъци, моля да ни върнете обратна връзка, както и да ни предоставите изображение, на което има поставена и 1 стотинка, за да се ориентираме по-добре относно размера на несъвършенството.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Проблем с уред, с изтекла гаранция съвсем скоро – мултикукър и комбиниран

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че имате подобни притеснения! Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешния съд, или в областта на дисплея.

Предвид, че гаранцията е изтекла съвсем скоро, ще приемем отправената претенция за гаранционно разглеждане и ще потвърдим дали и сервизирането ще бъде покрито от гаранцията, след направената диагностика. За да Ви съдействаме имаме готовност да изтеглим основния корпус в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, Air Fryer капак, вътрешен съд, решетка за готвене на пара, приставка за грил/дехидратиране, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус / уреда за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на елементите, е важно уредът да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на Вашата заявка. / Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка …

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Уредът не работи, не се включва – мултикукъри и комбинирани

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че уредът Ви не се включва/не работи/е спрял да работи по време на готвене! Моля за информация дали опитахте да наместите захранващия кабел в гнездото на уреда, както и дали опитахте да включите уреда в друг контакт. Моля за информация и дали сте забелязали нещо необичайно при последното почистване или употреба на уреда, както и дали е попадала течност във вътрешността на основния корпус, без поставен вътрешния съд.

В случай, че не е настъпило подобно събитие, за да Ви съдействаме, ще е необходимо да изтеглим основния корпус в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете основния корпус. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на уреда, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичния капак, Air Fryer капака, вътрешния съд, мултифункционалната решетката за готвене на пара, захранващия кабел и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Не е необходимо да ни изпращате документи от направената покупка на хартиен носител, достатъчно е изображението, което сте ни предоставили в електронен вариант. Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка ….

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Ключът / бутонът за освобождаване не функционира

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че ключът/бутонът за освобождаване на херметичния капак на Вашия уред не функционира! За да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим херметичния капак в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете капака. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да обезопасите и подготвите херметичния капак за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. В случай, че не ни предоставите изображения на капака преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да задържите останалите елементи от уреда, тъй като нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера единствено херметичния капак. Моля, от хигиенни съображения, да запазите при Вас и следните елементи на капака: уплътнителен пръстен, клапан за изпускане на пара, поплавъчен клапан и силиконовата му тапичка, анти-блокиращ щит, капачка за омекотено изпускане и Quick cool предпазен капак.

Моля да ни предоставите изображение на документ от направената покупка, за да приложим към регистрираната в нашата система рекламация. Не е необходимо да ни изпращате документ от направената покупка на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Изсипано съдържание, без поставен вътрешния съд

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да ви съдействаме!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че е попаднала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешния съд! Споделихте, че става въпрос ХХХ / Моля за информация за съдържанието… . При подобни казуси, препоръчваме да се изчака минимум 72 часа, преди да включите уреда отново, за да проверите дали работи (ако има излята мазнина, не препоръчваме да се включва). Възможно е уредът да работи изправно след като попадналата течност изсъхне. В случай че имате някакви притеснения да включите уреда, можем да приемем основния корпус в сервиз, за да направим обстойна диагностика, евентуално почистване и замяна на дефектирали елементи, ако има такива.

Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на диагностиката. След като направим необходимата диагностика, ще можем да потвърдим дали ще се наложи замяната на конкретен елемент/и, или почистване, съответно ще коригираме ценовото предложение и ще Ви уведомим допълнително.

При извънгаранционни претенции, транспортните разходи са за сметка на клиента. В случай, че желаете да Ви съдействаме, може да ни изпратите основния корпус със следните данни за доставка:

Получател: Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Адрес за получаване: 1618 София, бул. „Братя Бъкстон“ №40
Забележка: офис Instant Pot / Инстант Хоум ЕООД
Телефон: 0700 31 027
Референция: Сервиз ХХХ

След изпращането, моля да ни предоставите номера на товарителницата и куриерската фирма, с която ще изпратите уреда, за да сме подготвени и да очакваме пратката.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичния капак, Air Fryer капака, вътрешния съд, Air Fryer кошницата, мултифункционалната решетка, приставката за грил и дехидратиране, захранващия кабел и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да изпратите единствено основния корпус.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Изсипано съдържание, без поставен вътрешен съд – олио / мазнина

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата заявка за извънгаранционно обслужване е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим за случилото се и молим да преустановите незабавно използването на уреда! Попадането на олио, зехтин или мазнина в основния корпус са предпоставка за късо съединение и/или пожар. За жалост, няма гарантирано безопасен начин за отстраняване на натрупана мазнина по електронните елементи. С оглед на описаното, препоръчваме замяна на основния корпус.

Приложено Ви изпращаме ценово предложение с номер ХХХ, включващо стойността на новия основен корпус, като посочената цена е преференциална. В ценовото предложение е добавена стойността на транспорта при изпращане на пратки под/над 200 лева. Ако желаете да се възползвате от него, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт.

Оставаме на разположение.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Уредът не може да вдигне налягане (без Ultimate)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че изпитвате затруднение при употребата на Вашия уред! При готвене под налягане има минимално количество течност, което трябва да бъде добавено (500 мл.), за да се вдигне налягане и да работи правилно уредът. При недостатъчно добавено количество течност/храна, има вероятност уредът да не вдигне налягане.

Моля за информация дали съдържанието в уреда е студено, топло или горещо, след като отворите капака, както и дали забелязвате изпускане на пара по периферията на капака или от клапаните.

Моля да свалите и проверите състоянието на следните елементи на херметичния капак: уплътнителен пръстен, поплавъчен клапан и силиконовата му тапичка, анти-блокиращ щит и клапан за изпускане на пара. Дори и при малко несъвършенство при някое от елементите, или останали хранителни частици, може да се наблюдава проблем при работата на уреда под налягане. Моля да почистите херметичния капак и елементите му потделно и да се уверите в тяхната изправност, след което да ги поставите обратно.

Моля да проверите дали е налично силиконовото конусовидно уплътнение на клапана за изпускане на пара, не силиконовия ринг в началото, а другото уплътнение във вътрешността на клапана. Приложено Ви изпращаме изображение на клапана за изпускане на пара, за да се ориентирате какво е необходимо да проверите. Ще сме Ви благодарни, ако ни изпратите изображение и на Вашия клапан.

Моля да ни изпратите и изображение на мястото, на което се поставя клапана за изпускане на пара (при свален от капака клапан за изпускане на пара), за да погледнем и позицията на металния пин. При натискане на бутона за освобождаване в позиция Vent, металният пин следва да се вдига нагоре. При позиция Seal на бутона за освобождаване, металният палец следва да е прилегнал надолу. В случай, че металният палец стои в постоянно повдигната позиция, това е и причината уредът на изпуска пара през клапана и да не може да вдигне налягане. При поставянето на клапана обратно, моля да го натиснете добре надолу, за да сте сигурни, че е правилно поставен.   –   за капак с бутон (Duo Crisp напр.)

След направената проверка и почистване на елементите, моля отново да направите воден тест, както е описано в ръководството за употреба, за да проверите дали проблемът все още е наличен. В случай, че отново забелязвате изпускане на пара по време на готвене, моля да ни върнете обратна връзка, за да предприемем съответните действия.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Разделяне на публикациите на страници

Page 1 Page 2 Older posts
IP CRM
Proudly powered by WordPress.