Skip to content

IP CRM

Категория на шаблон: 4.2 Мултикукъри и комбинирани мултикукъри

Уредът не може да вдигне налягане – Ultimate

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че изпитвате затруднение при употребата на Вашия уред! Възможно е уредът да не е вдигнал налягане, ако не е било добавено достатъчно количество течност/храна. При готвене под налягане има минимално количество, течност/храна, което трябва да е добавено, за да работи уредът нормално (500 мл.). Моля за информация какво количество течност добавихте при последното готвене, както и дали уредът изпуска пара (през отвора на капака или по периферията на капака).

Приложено изпращаме изображения на предпазната подложка за готвене под налягане от двете страни. Моля да сравните Вашата предпазна подложка и да се уверите, че елементите ѝ са правилно поставени. Ще сме Ви благодарни, ако ни изпратите изображения и на Вашата предпазна подложка от двете страни, за да погледнем и ние. При погрешно или недобре поставен елемент на предпазната подложка, е възможно работата на уреда под налягане да бъде компрометирана. Моля да се уверите и че водачът на предпазната подложка е изправен. Водачът е изпъкналият черен пин, който се поставя в основния корпус, за да се закрепи предпазната подложка.

Другото, което молим да направите е да притиснете клапана за изпускане на пара надолу. Възможно е да не е правилно поставен, което да е и причината уредът да не може да вдигне налягане. За да осигурите изправната работа на уреда под налягане е важно да се уверите, освен че елементите са правилно поставени и изправни, както и че не са замърсени и няма останали хранителни частици.

Моля да ни предоставите изображение на отделението за клапаните, за да видим позицията на стержена/соленоида. Когато свалите предпазната подложка за готвене под налягане, виждате реотаните на запичащия капак, като под тях има едно празно пространство – отделението на клапаните. В него се наместват клапаните на предпазната подложка за готвене под налягане, когато я поставите. От лявата страна на отделението (когато сте с лице към уреда) има един елемент – стержен/соленоид. Той прилича на копче – малко, черно, кръгло, гумено и с връхче. Соленоидът трябва да е прилегнал за стената на отделението за клапаните. Ако стои в постоянно изскочила позиция, бута клапана за изпускане на пара, което е и причината да се забелязва изпускане на пара през отвора на капака по време на готвене. Това възпрепятства и вдигането на налягане.

Ако изпускането е по периферията на капака, моля да опитате леко да затегнете деветте болта по периферията на предпазната подложка, по посока на часовниковата стрелка.

Възможно е при захабени уплътнения на подложката, готвенето под налягане да е компрометирано. Предпазната подложка за готвене под налягане е консуматив и след определено време на ползване е необходимо да се замени с нова. Предпазната подложка за готвене под налягане се предлага на сайта ни за свободна продажба, окомплектована с всички необходими елементи.  –  пишем го, ако предпазната подложка изглежда захабена.

Моля след направената проверка и почистване на елементите да направите воден тест, за да проверите дали всичко е наред. В случай, че все още имате някакви притеснения, освен изображенията на подложката, моля да ни изпратите кратко видео (в случай, че не са ни изпратили), визуализиращо описаното, за да се ориентираме по-добре относно казуса.

Очакваме обратната Ви връзка, за да съдействаме при необходимост.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Счупен цилиндър на предпазна подложка – стар уред

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че предпазната подложка за готвене под налягане на Вашия уред се е повредила! За да Ви съдействаме, имаме готовност да я заменим с нова, за което моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

При доставката куриерът ще изиска да му предадете проблемната предпазна подложка, за което моля да я подготвите за изпращане. Моля да задържите следните елементи от подложката, които да използвате с новата: клапан за изпускане на пара, поплавъчен клапан и силиконовата му тапичка и анти-блокиращ щит.

Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на харитен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на Вашата заявка. Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка…

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Счупен цилиндър на предпазна подложка – нов уред

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че сте получили уреда си с повредена предпазната подложка за готвене под налягане / се е повредила при първоначална употреба! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно.

За да Ви съдействаме, имаме готовност да заменим предпазна подложка за готвене под налягане с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което моля да я подготвите за изпращане. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.

Очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Счупен пин на подложката (нов уред) – заменяме я

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че предпазната подложка за готвене под налягане на Вашия нов уред се е повредила! Знаем колко е неприятно да получиш новия си уред и още в началото да се случи нещо подобно. Подобен тип механични повреди не се покриват гаранционно, но в случай че дефектът се появи в началото на употребата, до около месец след това, считаме че причината може да бъде фабрична и в тези ситуации сме склонни да признаем отправената претенция като гаранционна.

Предвид, че уредът е закупен сравнително скоро, имаме готовност да заменим Вашата предпазна подложка с нова. За целта, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка. При доставката куриерът ще изиска да му предадете Вашата предпазна подложка, за което е необходима да я подготвите за изпращане. (ако подложката е използвана, изпращаме подложка без елементи и казваме на клиента да запази елементите от неговата подложка, за да ги използва с новата)

Моля, към документите от първоначалната покупка, да приложите акта за удовлетворяване на рекламация, който ще получите заедно с новата предпазна подложка за готвене под налягане.

Ще очакваме обратната Ви връзка, за да подготвим пратката.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Счупен пин (стар уред) – насочваме към закупуване на нова подложка

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме, че водачът на предпазната подложка за готвене под налягане на Вашия уред се е счупил! Подобен тип повреди, получени в процеса на експлоатация се считат за механични и не се покриват гаранционно. В случай, че дефектът се появи в началото на употребата, до около месец след това, считаме, че причината може да бъде фабрична и в тези ситуации сме склонни да признаем претенцията гаранционно. Обръщаме внимание, че при домашна употреба често се случва човек неволно да изпусне или удари даден елемент, това може да не доведе до дефект в конкретния момент, но да образува слабо място и след време да се получи отчупване.

Според Гаранционните ни условия (ал. 3 и ал. 4 от т. II), гаранцията не покрива механични повреди, в т.ч. счупване, напукване, надраскване и т.н. на уредите или техните елементи, както и износени или наранени покрития, загуба на свойствата на незалепващи покрития, които са и могат да бъдат причинени вследствие експлоатацията на уреда и неговата обичайна употреба, в съответствие с инструкциите за употреба и експлоатация.

Предпазната подложка за готвене под налягане е консуматив, който се предлага на нашия сайт за свободна продажба. Същата е окомплектована с всички необходими елементи.

Ако смятате становището ни за погрешно, можете да поискате преразглеждане, отговаряйки на този имейл със съответната обосновка.

Ако смятате, че правата Ви са нарушени и че ние не можем да Ви съдействаме допълнително, можете да предявите Вашите претенции пред съответните институции. Те са посочени в Общите условия и в Бързите връзки на нашия сайт.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Уредът не разпознава предпазната подложка (Ultimate)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме, че уредът Ви не разпознава, че предпазната подложка за готвене под налягане е премахната / е поставена! Моля да опитате да раздвижите двата пина, които се намират симетрично от двете страни на реотаните на запичащия капак (при свалена предпазна подложка за готвене под налягане), след което да ги забършете с влажна кърпа, така че да се премахнат замърсявания, ако има такива. Възможно е казусът да се разреши по този начин.

Моля да възстановите и фабричните настройки на уреда. Може да направите това чрез задържане на основния бутон за около 5 секунди, докато уредът издаде звуков сигнал.

След направената проверка и почистване, моля отново да опитате да стартирате уреда. В случай, че казусът не се разреши с дадените насоки, за да Ви съдействаме, е необходимо да изтеглим основния корпус на уреда в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на основния корпус, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да задържите вътрешния съд, предпазната подложка за готвене под налягане, Air Fryer кошницата и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус), тъй като тези елементи нямат отношение към сервизирането. Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант. Моля да ни изпратите изображение на документ от направената покупка…

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Грешка C9 (Duo Crisp / Pro Crisp)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем да Ви бъдем полезни!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че уредът Ви индикира с грешка С9 при опити за готвене с Air Fryer капака! Тази грешка индикира за недобра връзка между основния корпус и Air Fryer капака. Възможно е да се появи еднократно и с притискане на конекторите на капака и основния корпус да изчезне. Моля за информация дали уредът може да стартира или грешката е постоянна и не може да зададете програма, както и дали се прекъсва процеса на готвене, ако успеете на стартирате уреда.

Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност/вода в областта на конекторите на основния корпус и Air Fryer капака (мястото, на което се свързват).

Дори при малко изкривяване на вътрешния съд, същият може да повлияе на работата на уреда. Моля да обърнете съда наобратно върху равна повърхност и да огледате добре за изкривявания. Съдът трябва да приляга плътно на равната повърхност. Моля да ни изпратите видео или изображение, за да погледнем и ние.

В случай, че вътрешният съд е изправен и посочената грешка възпрепятства пълноценната употреба на уреда със запичащия капак, за да Ви съдействаме, е необходимо да изтеглим в наш сервиз основния корпус и Air Fryer капака, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус и Air Fryer капака за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния им външен вид, преди извършване на транспортната услуга. В случай, че не ни предоставите изображения на уреда, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако същият пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичен капак, вътрешен съд, Air Fryer кошница, приставка за грил/дехидратиране, мултифункционална решетка, захранващ кабел и колектор за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус и Air Fryer капака.

Моля да ни изпратите документ от направената покупка.. Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на заявката.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Грешка C1, C6L, C6H и др.

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че забелязвате грешка С1, C6L, C6H .. при опит да стартирате уреда! Моля за информация дали сте забелязали нещо необичайно при последната употреба или почистване на уреда, както и дали е попадала течност в основния корпус, без да е поставен вътрешният съд.

Грешка С1, C6L, C6H .. сигнализира за неизправен сензор. За да Ви съдействаме, имаме готовност да изтеглим основния корпус на уреда в наш сервиз, за да бъде направена необходимата диагностика. Моля да ни предоставите следните данни, необходими за заявяване на куриер: адрес (или офис на куриерска фирма Спиди), име и телефон за контакт, както и удобен за Вас ден, когато имате възможност да предадете пратката. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Моля да задържите останалите елементи, тъй като нямат отношение към сервизирането: херметичния капак, Air Fryer капака, вътрешния съд, Air Fryer кошницата, мултифункционалната решетка, приставката за грил/дехидратиране, захранващия кабел и колектора за конденз (намира се от задната страна на основния корпус). Необходимо е да предадете на куриера единствено основния корпус.

Моля да обезопасите и подготвите основния корпус за изпращане, както и да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършване на транспортната услуга. Освен обезопасяването на уреда, е важно същият да се транспортира прав, за да се избегнат евентуални счупвания. В случай, че не ни предоставите изображения, преди опаковането, не можем да поемем отговорност, ако уредът пристигне в сервиза с някакъв вид нараняване вследствие на транспортирането.

Моля да ни изпратите документ от направената покупка… Не е необходимо да ни изпращате документ от покупката на хартиен носител, достатъчно е изображението, което ни предоставихте в електронен вариант при попълване на Вашата заявка.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Несъвършенство на основата на кошницата (нов уред)

Здравейте, ХХХ,

Благодарим, че се свързахте с нас! Разбираме притеснението Ви и ще се постараем своевременно да Ви съдействаме!

Вашата рекламация е приета в нашата система с номер ХХХ. Моля, цитирайте този номер в бъдеща кореспонденция.

Съжаляваме да научим, че сте получили новия си уред с несъвършенство на основата за Air Fryer кошницата! Имаме готовност да Ви изпратим нова основа за кошница, за което, моля да ни предоставите следните данни, необходими за доставката: адрес (или офис на Спиди или Еконт), име и телефон за контакт. Транспортните разходи при гаранционни претенции са за наша сметка.

Очакваме обратната Ви връзка.

С уважение,

Екипът на Instant Pot Bulgaria

Разделяне на публикациите на страници

Newer posts Page 1 Page 2
IP CRM
Proudly powered by WordPress.