Тип уред: | Комбиниран мултикукър |
Модел на Комбиниран мултикукър: | Instant Pot DUO CRISP ULTIMATE LID (6.2L) |
Доставчик: | Уредът е закупен от магазин Технополис |
Запознат съм с условията за Гаранционно и Извънгаранционно обслужване.: | Checked |
Тип заявка: | Гаранционна претенция (рекламация) |
Номер на стокова разписка / фактура / гаранционна карта: | 0900312754 |
E-mail: | mariana.metodieva00@abv.bg |
Име и Фамилия: | Диана Димитрова |
Телефон: | 0876121133 |
Описание на проблема: | Здравейте!
Преди известно време попълних същата заявка за сервиз, в която изпратих клипче на проблема на мултикукъра ми. Изтрих клиповете, а той е опакован вече и за това моля, да потърсите предишната ми заявка, ако отново е необходимо клипче на проблема. Има само естествено освобождаване на налягане, тъй като аз продължих да го използвам последните няколко пъти спря да вдига налягане, по съвет на ваши колеги мих клапани многократно, но налягане няма. Стриктно спазвам пропорциите храна-вода, но не! Поискахте от мен да го опаковам и да Ви пиша когато е готов за приемане от вас сътрудник. Готов е! |
Сериен номер на уреда: | 0010632327000297 |
Снимка на сериен номер на уреда: | 0900312754_serien-nomer.jpeg |
Касова бележка / Бележка за паричен превод: | 0900312754_belezhka-1.jpeg |
Запознат съм и приемем Общите условия и Политиката за поверителност : | Checked |